Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Πρόταση σε τοπικό βουλευτή του ΠΑΣΟΚ

κ. Υφυπουργέ Υγείας, απευθύνομαι σε σένα πρωτίστως γιατί είσαι μέλος της κυβέρνησης αλλά και γιατί εσύ με ξέρεις πιο καλά απο οποιονδήποτε στο ΠΑΣΟΚ.  Μου ζητούν να κάνω ανανέωση κάρτας μέλους και εγώ και η οικογένεια μου. Αναρωτιέμαι γιατί... Ποιός ο λόγος; Αφού το ΠΑΣΟΚ έτσι κι αλλιώς δεν είναι ένα δημοκρατικό κόμμα... Αφού στο ΠΑΣΟΚ πρέπει να είσαι με την κυρίαρχη τάση των ισχυρών... Αφού εσύ δεν μας εγκρίνεις... Αφού μας έχεις για φωνακλάδες και ανυπότακτους... Αφού συμμετείχα στα κομματικά όργανα και το θεώρησες πολύ extreme  να συνυπάρχω κι εγω που δεν το' χω και εύκολο να υποτάσσομαι τάχιστα στις ''άνωθεν'' εντολές... Θα πρότεινα να κάνεις υπεύθυνη στα κομματικά πράγματα την ξαδέρφη σου τη Χαρούλα, που και θα είναι συγγενής σου και θα κάνει ό,τι λες. Μόνο τη θεία σου θα πρέπει να προσέχεις γιατί δεν πιστεύει στο ΠΑΣΟΚ και σε αυτό που κάνεις... Η Χαρούλα λοιπόν θα προσπαθεί για το δικό σου ΠΑΣΟΚ και η θεία σου θα ξαποστέλνει όσους υποστηρίζουν το κόμμα... Η δική μου παρουσία στο χώρο του ΠΑΣΟΚ είναι ανεπιθύμητη απο όλους σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου