Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

1. Anastasia Poimenidou
Πριν από 4 λεπτά
Οι φίλοι σας
o
Anastasia Poimenidou
Ancient Greek Marbles of Parthenon belong to the global history and not to nations that stole them and make profits by exhibiting them to their museums... Let's not forget that they were created in Greece! No Marbles? No flame!!

LONDON OLYMPICS 2012: No Marbles? No flame!
www.causes.com
Δεν στέλνουμε τη φλόγα στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου αν δεν επιστραφούν τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα Support Parthenon Sculptures return home


Πριν από 4 λεπτά από Causes

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

• Anastasia Poimenidou
‎...Every citizen and all countries as a whole should not be indifferent and should face this inhuman and nightmarish phenomenon.

Παιδική πορνογραφία : Λέμε Όχι
www.causes.com
Ενημέρωση και διάδοση κατά αυτής της δραστηριότητας

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Διαλύστε το...

Πρωην σύντροφοι και πρωην συντρόφισσες, μια πρόταση έχω να σας κάνω: Διαλύστε το πρωην ΠΑΣΟΚ τώρα. Δεν έχει μείνει τίποτε που να θυμίζει αυτό που παλιά ήταν το ΠΑΣΟΚ. Είστε αναξιοι να ονομάζεστε σοσιαλιστές και λαοπρόβλητοι. Ναι, σας ψηφίσαμε αλλά όχι για να μας πουλήσετε όσο όσο στην Μέρκελ. Ναι, σας ψηφίσαμε για να προωθήσετε την ανάπτυξη, την δικαιοσύνη, την ευημερία. Ούτε ανάπτυξη είδαμε ούτε δικαιοσύνη ούτε ευημερία. Είδαμε την ανελέητη επίθεση στο πορτοφόλι μας, μια ξεδιάντροπη κάλυψη όλων των σκανδάλων, που είχατε δεσμευτεί προεκλογικά ότι θα ξεσκεπάζατε και γενικώς δεν κάνατε τίποτε απ'όσα μας λέγατε... Κλείσ'το Γιώργο το μαγαζί. Έτσι κι αλλιώς δεν μας λογάριασες ποτέ. Εννοώ τους απλούς συντρόφους και τις συντρόφισσες που τους διώξατε γιατί για εσας ήταν το βαθύ ΠΑΣΟΚ, ήταν αυτοί που αποτελούσαν το δυσκίνητο για εσενα και τους κολλητούς σου επιστήμονες σώμα που δεν σας βοηθούσε στην ηθελημένη μετάλλαξη του κομματος. Αυτό θέλατε και γι'αυτό συμπεριφερόσασταν και συμπεριφέρεστε με αυτόν τον τρόπο... Διαλύστε αυτον τον πολιτικο χώρο και μην ξεφτιλίζεστε κι άλλο. Έτσι κι αλλιώς δεν θα σας ψηφίσει κανείς απο εμας τους συντροφους και τις συντροφισσες που μας έδιωξαν με τον τροπο τους πρωην και νυν βουλευτες σας. Κλεισ'το να παει απο κει που'ρθε...

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

α πα πα πα πα...

Τι είναι όλο αυτό; Βγηκε η φασιστουριά όλη στο προσκήνιο και λύσσαξαν τα σκυλιά!... Περιμένετε να σας περάσει... Αμ δε. Ό,τι και να κάνετε, έτσι θα χτυπιέστε σαν το χταπόδι αλλά δεν θα σας περάσει... ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ. Θα κερδίσουμε εμείς, όχι εσείς. ΤΕΛΟΣ

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

• ... Mother earth, our common Mother, gives everything to us and we have therefore the obligation to protect her preserve her resources for her future kids and our future brothers and sisters...

Protect and restore Earth
www.causes.com
Save the planet

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Home » Νέα - Ειδήσεις, Νέα Ομοσπονδιών, Ομογένεια » Αναγνώριση των Γενοκτονίων κατά των Αρμενίων, των Ασσυρίων και των Ελλήνων ζητούν Αυστραλοί πολιτικοί
Αναγνώριση των Γενοκτονίων κατά των Αρμενίων, των Ασσυρίων και των Ελλήνων ζητούν Αυστραλοί πολιτικοί
Συντάχθηκε από admin on Νοε 29th, 2011 // No Comment
Επιμ. Δρ. Βασιλείου Θ. Μεϊχανετσίδη
25 Νοεμβρίου 2011 – Σε μία άνευ προηγουμένου εξέλιξη, επτά Ομοσπονδιακά Μέλη της Βουλής των Αντιπροσώπων της Αυστραλίας επιβεβαίωσαν δημόσια ενώπιον της Βουλής την ιστορική πραγματικότητα της Αρμενικής, Ασσυριακής και Ελληνικής Γενοκτονίας και κάλεσαν την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση της Χώρας τους να αναγνωρίσει το έγκλημα αυτό κατά της ανθρωπότητας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση τύπου, που εξέδωσε η Αρμενική Εθνική Επιτροπή Αυστραλίας.
Οι βουλευτές Craig Kelly, Malcolm Turnbull, Michael Danby και Joel Fitzgibbon – νέοι υποστηρικτές αυτού του θεμελιώδους για την ανθρωπότητα ζητήματος – προσέθεσαν τη στήριξή τους στους συναδέλφους τους John Alexander, Joe Hockey και Paul Fletcher, αποδίδοντας με αυτόν τον τρόπο την οφειλόμενη τιμή στα θύματα της Πρώτης Γενοκτονίας του 20ου αιώνα.
Οι κοινοβουλευτικές τοποθετήσεις συνέπεσαν με την επίσκεψη στην Καμπέρρα εκπροσώπων από την Αρμενική Εθνική Επιτροπή Αυστραλίας (Armenian National Committee of Australia, ANCA), το Αυστραλιανό Ελληνικό Συμβούλιο (Australian Hellenic Council, AHCA) και την Παγκόσμια Ασσυριακή Συμμαχία της Αυστραλίας (Assyrian Universal Alliance of Australia, AUAA) με σκοπό την προώθηση της υπόθεσης αναγνώρισης της γενοκτονίας. Η επίσκεψη έλαβε χώρα στα πλαίσια της Εβδομάδας Προώθησης 2011 (Advocacy Week 2011), που διοργάνωσε η Αρμενική Εθνική Επιτροπή Αυστραλίας με σκοπό να προωθήσει την αναγνώριση από το Κοινοβούλιο και την Κυβέρνηση της Αυστραλίας των Γενοκτονιών που διέπραξε η οθωμανική Τουρκία.
Στην πρώτη κοινοβουλευτική του τοποθέτηση επί του ζητήματος, ο βουλευτής Craig Kelly αναφέρθηκε λεπτομερώς στις γενοκτονικές πολιτικές (genocidal policies) της οθωμανικής αυτοκρατορίας ενάντια στον Αρμενικό, Ασσυριακό και Ελληνικό πληθυσμό της, λέγοντας χαρακτηριστικά: « Η Αρμενική Γενοκτονία και οι σχετικές με αυτήν Ασσυριακή και Ελληνική Γενοκτονία ήταν αποτέλεσμα μιας προσχεδιασμένης και συστηματικής εκστρατείας εναντίον των Χριστιανικών μειονοτήτων της οθωμανικής αυτοκρατορίας μεταξύ του 1914 και του 1923… Πέραν των θανάτων, οι Χριστιανικές μειονότητες της οθωμανικής αυτοκρατορίας είδαν τις περιουσίες τους να κατάσχονται χωρίς αποζημιώσεις. Επιχειρήσεις και αγροκτήματα χάθηκαν, σχολεία, εκκλησίες, νοσοκομεία και μοναστήρια έγιναν περιουσία της οθωμανικής αυτοκρατορίας ». Στη συνέχεια, ο βουλευτής Kelly υπογράμμισε τη σημασία για την Αυστραλία να αναγνωρίσει το έγκλημα αυτό κατά της ανθρωπότητας, δηλώνοντας σχετικά : « Είναι πλέον καιρός για το Κοινοβούλιο μας να ενώσει τη φωνή του με άλλα κοινοβούλια ανά τον κόσμο και να αναγνωρίσει τις γενοκτονίες αυτές, ως τέτοιες ».
Ο βουλευτής Malcolm Turnbull, τοποθετούμενος επίσης για πρώτη φορά επί του ζητήματος, αφού καλωσόρισε τους εκπροσώπους των Αρμενίων, των Ασσυρίων και των Ελλήνων στην Αίθουσα της Δημόσιας Πινακοθήκης της Βουλής των Αντιπροσώπων, δήλωσε : « [οι Αρμένιοι, Έλληνες και Ασσύριοι εκπρόσωποι] έχουν συγκεντρωθεί εδώ, όπως ακριβώς και εμείς, για να εκφράσουμε τη θλίψη μας για ένα από τα μεγάλα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, όχι μονάχα ένα έγκλημα εναντίον των Ελλήνων, των Ασσυρίων και των Αρμενίων, αλλά ένα έγκλημα κατά της ανθρωπότητας – δηλαδή την εξουδετέρωση, εκτέλεση, και δολοφονία εκατοντάδων χιλιάδων, εκατομμυρίων ανθρώπων δίχως άλλο λόγο πέραν του ό,τι ήταν διαφορετικοί. Ο τύπος αυτός εγκλήματος, ο τύπος αυτός γενοκτονικού εγκλήματος (genocidal crime) δυστυχώς δεν είναι μοναδικός στην ιστορία ».
Με τη σειρά του ο βουλευτής John Alexander επιβεβαίωσε τη στήριξη του για την αναγνώριση της Αρμενικής, Ασσυριακής και Ελληνικής Γενοκτονίας κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στις 21 Νοεμβρίου. Αναφερόμενος στη Συνθήκη του Ο.Η.Ε. για την Πρόληψη και Τιμωρία του Εγκλήματος της Γενοκτονίας, ο κ. Alexander τόνισε : « Από τις αναφορές αυτόπτων μαρτύρων, δηλαδή Αυστραλών και Νέο-Ζηλανδών στρατιωτών (ANZAC), καθώς επίσης και επιζώντων (survivors), δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η σφαγή 1.5 περίπου εκατομμυρίου Αρμενίου, ενός εκατομμυρίου Ελλήνων και 750.000 Ασσυρίων ανταποκρίνεται στον σχετικό προσδιορισμό ». Στη συνέχεια ο κ. Alexander κάλεσε την Αυστραλιανή Κυβέρνηση να ακολουθήσει το κύμα διεθνούς αναγνώρισης της Αρμενικής, Ασσυριακής και Ελληνικής Γενοκτονίας, λέγοντας χαρακτηριστικά: « Καλώ την Κυβέρνηση να ακολουθήσει τα βήματα τόσων και τόσων χωρών και να αναγνωρίσει επισήμως τις γενοκτονίες αυτές. Οι ενέργειες των Μελών αυτού του Κοινοβουλίου θα βοηθήσουν να εδραιωθεί το παγκόσμιο κίνημα, ώστε να αναγνωρισθούν αυτές οι ωμότητες/κτηνωδίες (atrocities), ως είναι ».
Ο βουλευτής Joe Hockey, στην τοποθέτησή του επί του ζητήματος, κάλεσε με έμφαση την Αυστραλία να αναγνωρίσει επίσημα το έγκλημα αυτό κατά της ανθρωπότητας, τονίζοντας : « Εμείς ως έθνος δεν θα πρέπει πλέον να υστερήσουμε στην αναγνώριση της ιστορικής αλήθειας – αλήθειας, η οποία καταγράφηκε ακόμη και από τα αυστραλιανά μέσα, τη στιγμή ακριβώς που συνέβαινε, στις αρχές του 20ου αιώνα – έτσι επισήμως καλώ πάλι το Κοινοβούλιο μας να αναγνωρίσει τη γενοκτονία των Αρμενίων, των Ελλήνων και των Ασσυρίων, η οποία έλαβε χώρα στην οθωμανική Τουρκία μεταξύ του 1915 και του 1923 ».
Να σημειωθεί ότι τα επτά Ομοσπονδιακά Μέλη της Βουλής των Αντιπροσώπων ένωσαν τις δυνάμεις τους με τον σκιώδη Υπουργό Μετανάστευσης Scott Morisson, το Γερουσιαστή Nick Xenophon και το Γερουσιαστή Lee Rhiannon, οι οποίοι τους τελευταίους μήνες απηύθυναν έκκληση υπέρ της αναγνώρισης – από μέρους της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης της Αυστραλίας – της Αρμενικής, Ασσυριακής και Ελληνικής Γενοκτονίας.
Η Εβδομάδα Προώθησης 2011 στην Καμπέρρα ολοκληρώθηκε με παρουσίαση – ενώπιον της Μικτής Διαρκούς Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων, Εμπορίου και Άμυνας – της ιστορίας της Αρμενικής, Ασσυριακής και Ελληνικής Γενοκτονίας, τις συνεχιζόμενες συνέπειές της, τη σχέση της με την Αυστραλιανή ιστορία και τη σημασία της επίσημης αναγνώρισης από την Αυστραλία αυτού του εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας. Η παρουσίαση αυτή συνέβη για πρώτη φορά στα κοινοβουλευτικά χρονικά της Αυστραλιανής Βουλής των Αντιπροσώπων.
Η παρουσίαση, με τίτλο « Συνέπειες Ενός Άλυτου Εγκλήματος κατά της Ανθρωπότητας » έγινε από τον Πρόεδρο του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Αρμενικών Εθνικών Επιτροπών κ. Hagop Der Khatchadourian και από τον Εκτελεστικό Διευθυντή της Αρμενικής Εθνικής Επιτροπής Αυστραλίας κ. Varant Meguerditchian.
« Η πρόοδος, που επιτύχαμε στην Καμπέρρα κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ημερών υπήρξε πραγματικά εξαιρετική, με αρκετά Ομοσπονδιακά Μέλη να δηλώνουν δημόσια τη στήριξή τους στην αναγνώριση από μέρους της Αυστραλίας της Αρμενικής, Ελληνικής και Ασσυριακής Γενοκτονίας, όπως επίσης και με την πρώτη στα χρονικά παρουσίασή της ενώπιον του κορυφαίου οργάνου Εξωτερικών Υποθέσεων της Αυστραλιανής Κυβέρνησης », ανέφερε ο κ. Meguerditchian.
« Συνεργαζόμενοι με τους συναδέλφους μας στο Αυστραλιανό Ελληνικό Συμβούλιο (AHC) και στην Παγκόσμια Ασσυριακή Συμμαχία (AUA), πετύχαμε την υποστήριξη για το σημαντικό αυτό για την ανθρωπότητα ζήτημα από όλες τις πλευρές του Αυστραλιανού πολιτικού φάσματος, και αναμφίβολα έχουμε οικοδομήσει ένα μη αναστρέψιμο momentum σε όλο το πολιτικό φάσμα για την αναγνώριση από μέρους της Αυστραλίας της Αρμενικής, Ελληνικής και Ασσυριακής Γενοκτονίας », σημείωσε ο κ. Meguerditchian.
Ιστορική αναδρομή
Ως γνωστόν, κατά την τελευταία ιστορική περίοδο της οθωμανικής τουρκικής αυτοκρατορίας (1913-1923), η σουλτανική Κυβέρνηση – κατόπιν γερμανικής κυβερνητικής προτροπής και τεχνοκρατικής αρωγής υψηλόβαθμων Γερμανών στρατιωτικών – εφήρμοσε συγκεκριμένο Σχέδιο Γενοκτονίας κατά του συνόλου των Χριστιανικών πληθυσμών, δηλαδή των Αρμενίων, των Ασσυρίων/Αραμέων και των Ελλήνων/Ρωμιών. Το Σχέδιο αυτό συνέχισε και ολοκλήρωσε η μετά-οθωμανική Εθνικιστική Κυβέρνηση του Μουσταφά Κεμάλ Πασά (“Ατατούρκ”) με αποτέλεσμα το συνολικό εξανδραποδισμό και το Ολοκαύτωμα των προαναφερθέντων γηγενών Χριστιανικών ιστορικών λαών της Εγγύς Ανατολίας.
Τα γεγονότα κατά των Αρμενίων και των Ασσυρίων/Αραμέων της λεγομένης μείζονος Αρμενίας και της ιστορικής κοιτίδας των Ασσυρίων, αλλά και κατά των Ελλήνων του Πόντου και της Ιωνίας αποτελούν σημαντικούς σταθμούς στη διαδικασία αυτή εξολόθρευσης, ενώ η απαρχή τους εντοπίζεται στις γενοκτονικές διώξεις κατά των Ελλήνων της Ανατολικής Θράκης και της Ιωνίας το 1913-1914 με πρώτο αποκορύφωμα τα γενοκτονικά γενονότα κατά των Αρμενίων και των Ασσυρίων/Αραμέων το 1915.
Υπολογίζεται πως ως αποτέλεσμα του τουρκικού αυτού σχεδίου άνω του 1.5 εκατομμυρίου Αρμενίων, 1 εκατομμυρίου Ελλήνων/Ρωμιών και 750.000 Ασσυρίων/Αραμέων απώλεσαν τη ζωή τους και περίπου ίσος αριθμός από επιζήσαντες εξαναγκάσθηκε σε βίαια εξορία από τις από χιλιετιών ιστορικές τους κοιτίδες και υποχρεωτική μετεγκατάσταση στην Ελλάδα ή μετανάστευση στη Δυτική Ευρώπη, στην Αμερική και στην Αυστραλία.
Το Ολοκαύτωμα αυτό των Χριστιανικών Λαών της Τουρκίας αποτελεί την πρώτη χρονικά – αυτού του μεγέθους – Γενοκτονία του 20ου αιώνα, και θεωρείται πρόδρομος και εμπνευστής του Ναζιστικού Εβραϊκού Ολοκαυτώματος κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και άλλων παρομοίων Γενοκτονιών.
Anastasia Poimenidou
‎...My grandfathers and grandmothers came from Pontos in 1922 to Greece. They suffered a lot, they worked hard and they never stopped being proud about their descent. Turkey must apologise to its history and to the memory of all those innocent victims. We, their grandsons and granddaughters will never forget...them and what happened then!...

RECOGNIZE THE PONTIC GREEK GENOCIDE
www.causes.com
Recognize a tragic and denied history
Anastasia Poimenidou
‎... I believe Turkey must tell turkish people that their Republic is besed on the unjust death of people who lived there, in what we all call Turkey nowadays, centuries ago before the Turks. Those people had created a glorious civilization which was leveled by the Hate. And the Hate must be replaced by the Knowledge and the Recognition of the big Mistake...

RECOGNIZE THE PONTIC GREEK GENOCIDE
www.causes.com
Recognize a tragic and denied history

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Πέμπτη 2-11-2010

Α.Π. Γεια σου, Γιάννη, είμαι η Αναστασία Ποιμενίδου, τι κάνεις;
Γ.Κ. Στο φινάλε, λοιπόν, στην εκπνοή της εκπομπής, διότι δεν έπρεπε να το αφήσουμε, αλλά δεν κλείνει το συγκεκριμένο θέμα ,Αναστασία, καλησπέρα.
Α.Π. Καλησπέρα, καταρχάς να πούμε καλή δύναμη στους κατοίκους που πλήγηκαν σήμερα, κουράγιο.
Γ.Κ. Τα είδες τα πλάνα τα συγκλονιστικά;
Α.Π. Ορίστε;
Γ.Κ. Τα είδες τα πλάνα; Είχαμε και την άτυχη γυναίκα…
Α.Π. Τα είδα, δυστυχώς!
Γ.Κ. Την άτυχη γυναίκα στα Κηπιά… Λοιπόν, Αναστασία
Α.Π. Άκουσα την εκπομπή σου εχθές και ήταν πολύ σημαντικό το ρεπορτάζ, ακούστηκαν φωνές, ακούστηκαν απόψεις.
Γ.Κ. Όσον αφορά το θέμα του Δήμου Φιλίππων;
Α.Π. Της συνένωσης ναι. Θέτω ένα ερώτημα: δικαιούνται ή δεν δικαιούνται οι κάτοικοι του Δήμου Φιλίππων να επιμένουν στη σπουδαιότητα του ονόματος Φίλιπποι; Να το διαγράψουμε δηλαδή;
Γ.Κ. Ένα είναι αυτό
Α.Π. Και θα’λεγα επίσης να ρωτήσουμε έναν ιστορικό, έναν αρχαιολόγο, έναν τουριστικό πράκτορα, έναν ξενοδόχο, να δούμε τι έχουν να μας πουν κι αυτοί. Γιατί οι τουρίστες που έρχονται από την Ιαπωνία, τον Καναδά, την Νότια Αμερική, τα διάφορα σημεία όλου του κόσμου ξέρουν τα πάντα για τους Φιλίππους κι εμείς οι ντόπιοι κάτοικοι δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτε. Ένα, δεύτερον, νομίζω, άποψή μου είναι ότι το σχέδιο Καλλικράτης αφορά την ανάπτυξη του μέλλοντος και ο επόμενος δήμαρχος Φιλίππων-Καβάλας θα πρέπει να έχει όραμα και σχέδιο για την ανάπτυξη αυτού του τόπου. Ο Αρχαιολογικός Χώρος των Φιλίππων αυτήν τη στιγμή σύμφωνα με μελέτη είναι ο τρίτος σε επισκεψιμότητα χώρος στη Βόρεια Ελλάδα. Όλοι μας εδώ τον σνομπάρουμε, τον σνομπάρουμε τον Αρχαιολογικό Χώρο των Φιλίππων. Τα λεφτά πηγαίνουν στην Αθήνα και δεν το λέω με καμία διάθεση αντιπαλότητας με την Αθήνα. Η Αθήνα μου αρέσει, έχω ζήσει στην Αθήνα, δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα, αλλού είναι το πρόβλημα μας. Όσον αφορά το Βαπτιστήριο και την Αγία Λυδία δεν ξέρουμε που πηγαίνουν αυτά τα λεφτά.
Άρα λοιπόν θέτω επίσης ένα ακόμη ζήτημα, ποιό; Την αποκέντρωση σε οικονομικό επίπεδο και τη διαφάνεια στα δημόσια οικονομικά. Θα ήθελα τα λεφτά από αυτούς τους ιερούς χώρους να πηγαίνουν στην τοπική ανάπτυξη και πουθενά αλλού. Είμαι υπέρ της συνένωσης Καβάλας-Φιλίππων αλλά επιμένω στο όνομα γιατί δεν πρέπει να χάνουμε την ιστορικότητά μας ως τόπος, ως χώρα και αμέσως μετά ως τοπική κοινωνία. Είναι πάρα πολύ σημαντικό. Και να κοιτάξουμε όλοι μαζί, γιατί αυτήν την γη την μοιραζόμαστε όλοι είτε στην Καβάλα είτε στον Αμυγδαλεώνα είτε στις Κρηνίδες, θα ήθελα να οργανωθούμε όλοι μαζί απέναντι στη γήρανση κυριολεκτικά και μεταφορικά του τόπου μας.
Γιάννη μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ήταν σπουδαίο το ρεπορτάζ. Να’σαι καλά.
Γ.Κ. Κι εγώ σε ευχαριστώ για την παρέμβαση. Να’σαι καλά. Καλό απόγευμα. Πραγματικά μες στην εκπνοή είχαμε και την Αναστασία Ποιμενίδου, πραγματικά κατατοπιστική η άποψή της, συμπληρώνει και το ρεπορτάζ με τις παρεμβάσεις που έκανε όσον αφορά την οικονομική διαχείριση των εσόδων από τον Αρχαιολογικό Χώρο των Φιλίππων, που φεύγουν κατευθείαν στην Αθήνα και πολύ σωστά είπε ότι δεν έχουμε τίποτε με την Αθήνα, αλλού είναι το θέμα. Κι έτσι πρέπει να τα δούμε λίγο πιο σφαιρικά τα πράγματα, να ανοίξουν λίγο οι ορίζοντές μας, να ανοίξουν οι κεραίες και να τα δεχόμαστε όλα γιατί ένα έργο κρίνεται εκ του αποτελέσματος.
19-11-2010
Γ. Κ. Καλησπέρα σας.
Α. Π. Καλησπέρα, Γιάννη, η Αναστασία η Ποιμενίδου είμαι τι κάνεις; Καλησπέρα και στην κ. Τσανάκα.
Γ. Κ. Γεια σου, Αναστασία, από τον όμορφο Δήμο Φιλίππων…
Α. Π. Δήμο Φιλίππων ναι, από τις Κρηνίδες.
Γ . Κ. Ναι Κρηνίδες.
Α.Π. Ακούω προσεκτικά την κ. Τσανάκα.
Γ.Κ. Ναι, τώρα θα πάμε στο πολιτικό κομμάτι απ’ ότι καταλαβαίνω από τη χροιά της φωνής σου.
Δ.Τ. Γεια σου, Αναστασία.
Α.Π. Ξέρεις τί; Είπε κάτι για τις γυναίκες και προσπαθώ να καταλάβω γιατί θέτει ηλικιακά όρια η κ. Τσανάκα.
Δ.Τ. Δεν τα θέτω, παιδί μου, καθόλου.
Α. Π. Καθόλου δεν τα θέτετε;
Δ.Τ. Δεν τα θέτω, η ζωή μας τα βάζει.
Α.Π. Δεν νομίζω η ζωή να μας τα θέτει· όχι. Έχω διαφορετική άποψη. Γιατί αν δείτε τα ψηφοδέλτια, επειδή κι εγώ είχα κατέβει την περασμένη φορά ως υποψήφια νομαρχιακή σύμβουλος με τον κ. Παπουτσή.
Δ.Τ. …εξαιρετικές γυναίκες, διαλεχτές.
Α.Π. Είδα και στο ψηφοδέλτιο εκείνο και της Ν.Δ. και στα άλλα και νέα παλικάρια και νέες κοπελιές, ορίστε;
Δ.Τ. Μια και μια! Πάρα πολύ καλές. Θέλω να πω ότι οι γυναίκες στα ψηφοδέλτια είναι 10 φορές καλύτερες από τους άντρες αλλά δεν τις προτιμάμε
Γ.Κ. Εκεί είναι το θέμα.
Α.Π. Αλλού θέλω να καταλήξω. Ότι αυτό το όριο το ηλικιακό το θέτουμε συνήθως, αυτό το λάθος κάνουμε, οι τοπικές κοινωνίες, βασικά.
Δ. Τ. Το έβαλα εγώ σαν γυναίκα και σαν μάνα.
Α.Π. Όχι μόνο εσείς, υπάρχουν κι άλλες γυναίκες οι οποίες βάζουν ακριβώς αυτό το ηλικιακό όριο, δεν είστε μόνο εσείς. Γι’ αυτό βγήκα κιόλας να το πω.
Γ.Κ. Είπατε λίγο νωρίτερα ότι των 40 είναι πιο ώριμη γυναίκα, έχουν μεγαλώσει τα παιδιά.
Α.Π. Από 40 και πάνω. Θέλω να πω το εξής: γιατί δεν κάνουμε αυτήν την διάκριση, εν πάση περιπτώσει, δεν θέτουμε αυτό το ηλικιακό όριο και στους άντρες;
Γ.Κ. Και στους άντρες, έχεις δίκιο.
Α.Π. Έχει νέους άντρες που είναι όχι απλά κοντά στα σαράντα, είναι πολύ κάτω από τα 40 και είναι εκλεγμένοι.
Γ.Κ. Ναι, ναι, ναι.
Α.Π. Δηλαδή είναι ένας προβληματισμός.
Δ.Τ. Είναι ένας προβληματισμός.
Γ.Κ. Και δικαιολογημένος.
Δ.Τ. Ξέρεις κάτι, οι κουβέντες που είπα δεν είναι κουβέντες του αέρα. Εγώ αυτό το θέμα το έχω αναπτύξει σε μια ημέρα της γυναίκας, πώς γίνεται όλο και πιο λίγες γυναίκες να καταλάβουν θέσεις αρχηγικές.
Α.Π. Δεν τις θέλουν κ. Τσανάκα τα κόμματα, τις γυναίκες δεν τις θέλουν τα κόμματα να είναι ενεργές και σε θέσεις όπως λέτε, σε καίριες θέσεις, πόστα, συμφωνούμε ως προς αυτό, συμφωνούμε.
Δ.Τ. Έχετε δίκιο και μάλιστα είπα και την ιστορία με μια κυρία η οποία ήταν, έγινε 75 χρονών και επι 30 χρόνια εξελέγετο στην Αμερική ως γερουσιαστής και όταν έγινε 75 ποτέ δεν μπόρεσε ,ενώ πάντοτε κατέβαινε σαν υποψήφια για να πάει για αρχηγός στο κόμμα της, και δεν είχε εκλεγεί ποτέ. Ενώ η γυναίκα ήταν σπουδαία και μεγάλη και φοβερή.
Α.Π. Προφανώς επειδή ήταν γυναίκα; Και φαντάζομαι δεν θα φορούσε ούτε γόβες ούτε και μίνι, ε;
Δ. Τ. Είστε κι εσείς παρορμητική σαν κι εμένα.
Α.Π. Όχι παρορμητική δεν είμαι, γενικώς είμαι άνθρωπος της έντασης.
Δ.Τ. Οι παρορμητικοί δεν είναι πονηροί, Αναστασία.
Α.Π. Ορίστε, ορίστε;
Γ.Κ. Οι παρορμητικοί άνθρωποι δεν είναι πονηροί, έχετε την αγνότητα, θέλετε να πείτε.
Α.Π. Αν το θέτετε έτσι, ναι.
Δ.Τ. Είπε λοιπόν η γερουσιαστής τόσα χρόνια νόμιζα ότι το πρόβλημα ήταν το χρώμα μου, γιατί αυτή ήταν μαύρη. Δεν είναι το χρώμα μου, το πρόβλημα είναι το γεγονός ότι είναι γυναίκα.
Α.Π. Πάντως είναι ένα σοβαρό πρόβλημα αυτό, δεν έχει να κάνει ούτε με το ντύσιμο της γυναίκας ούτε με το χρώμα της ούτε με το κούρεμα της.
Δ.Τ. Έχετε δίκιο.
Α.Π. Είναι ότι είναι γυναίκες και ότι η κοινωνία τις έχει τάξει να παίζουν ένα συγκεκριμένο ρόλο, κακώς, πολύ κακώς.
Δ.Τ. Προχθές είπα στην κ. Σπανδώνη, την παρακάλεσα, όταν θα καταλαγιάσουν όλα να κάνει μια εκδήλωση μέσω της Δ.Α.Ν.Ε.Κ. ,της Δημωφέλειας και να φέρει καθηγητές πανεπιστημίου γιατί αξίζει το θέμα να το δούμε επιστημονικά, όχι όπως τα λέω εγώ.
Α.Π. κ. Τσανάκα, πολλά τα βλέπουμε επιστημονικά κι από το πολύ το επιστημονικό, με συγχωρείτε, έχουμε χάσει το αληθινό και το γνήσιο και το καθεαυτού.
Γ.Κ. Πω, πω…
Α.Π. Τα πράγματα τα βλέπουμε πολύ επιστημονικά, πολλά πράγματα βλέπουμε έτσι και χάνουμε την ουσία.
Δ.Τ. Να σας πω τι έλεγε το βιβλίο που διάβασα. Όταν μια γυναίκα μπορεί να κουμαντάρει 3-4 πιτσιρίκια μέσα στην οικογένεια είναι πολύ πιο εύκολο μετά να κουμαντάρει τους τρεις-τέσσερις τεχνοκράτες.
Α.Π. Εγώ θα σας έλεγα ότι υπάρχουν και γυναίκες οι οποίες δεν έχουν οικογένεια και κουμαντάρουν μια χαρά όχι τα πιτσιρίκια, άλλα πράγματα και να μην παίρνουμε μόνο τις γυναίκες ότι παίζουνε το ρόλο της μητέρας, έτσι;
Δ.Τ. Έχετε δίκιο
Γ.Κ. Αναστασία Ποιμενίδου, να σ’ευχαριστήσουμε, καλό Σ/Κ, κι αν σε πλήγωσα εγώ που είπα για τακούνια και γόβες…
Α.Π. Ε, όχι βρε Γιάννη, να με πληγώσεις, αλίμονο.
Γ.Κ. Η γυναίκα είναι το Α και το Ω, δεν το συζητάμε.
Α.Π. Λοιπόν, Γιάννη, θα ήσουν ο τελευταίος άντρας που θα με πλήγωνε. Να’ σαι καλά, φιλιά, γεια, γεια.
Γ.Κ. Γεια χαρά, γεια χαρά, καλό Σ/Κ.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ
ΠΑΣΟΚ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

ΠΟΙΜΕΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ Δ.Ο.
ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΟΥ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΚΑΒΑΛΑΣ
ΤΗΛ. 6945392233
ΛΥΔΙΑΣ 12
ΚΡΗΝΙΔΕΣ - ΚΑΒΑΛΑΣ
640 – 03 ΤΡΙΤΗ 26 – 2 – 2008
Αξιότιμε Πρόεδρε,
δε μου αρέσει να φτάνω σε ακραία σημεία, τούτο εδώ είναι τέτοιο, αλλά είναι και αναπόφευκτο. Από τις 29 Σεπτεμβρίου 2003 είμαι μια πολύ ενεργή συντρόφισσα και γραμματέας, αφού εκλέγομαι, στη δημοτική οργάνωση Φιλίππων. Έκτοτε δημιουργούνται διάφορα προβλήματα, που έχουν να κάνουν με το πώς αντιλαμβάνονται κάποιοι το ρόλο τους μέσα στο τοπικό ΠΑΣΟΚ, στο Νομό Καβάλας.
Έρχομαι κατευθείαν στο θέμα.
Ο κ. Εμινίδης Σάββας, τέως βουλευτής, και οι συν αυτώ δεν έχουν πάρει απόφαση ακόμη ότι τα πράγματα στο ΠΑΣΟΚ ήδη έχουν αλλάξει. Με τον τρόπο του και τον μηχανισμό που διαθέτει στα τόσα χρόνια που ποδηγετεί τη νεολαία της περιοχής λόγω της φοίτησής του στο ΤΕΙ και της ενασχόλησής του με την ΠΑΣΠ, προσπαθεί να εξοβελίσει οποιονδήποτε αντιστέκεται στην άκρως λαϊκίστικη και χαμηλού επιπέδου πολιτική του. Δεν επιθυμεί την παρουσία άλλων νέων ανθρώπων τοπικά στο ΠΑΣΟΚ, εφόσον δεν τους πατρονάρει.
Στις τελευταίες εκλογές για την ανάδειξη συνέδρων στο δήμο Φιλίππων εξανάγκασε μια κοπέλα, της οποίας η ιδιότητα στο μητρώο μελών και φίλων ήταν φίλος με ελλιπή στοιχεία, να θέσει υποψηφιότητα για να μου ‘’ κόψει το δρόμο’’ και να με ‘’ πετάξει’’ απ έξω. Βεβαίως δεν τα κατάφερε, αλλά ‘’έδωσε γραμμή’’ να μην στηρίξουν οι ψηφοφόροι άτομα του Παπανδρεϊκού μπλοκ, έτσι μας χώρισαν, κι ας το φωνάζω παντού ότι Πρόεδρο εκλέξαμε και τώρα είμαστε όλοι ΠΑΣΟΚ και ανήκουμε στον ίδιο πολιτικό χώρο. Από το γραφείο του τηλεφωνούσαν τα άτομά του στους πασόκους που μπορούσαν να επηρεάσουν και τους επέβαλαν να στηρίξουν μόνο τους υποψήφιους του Βενιζελικού μπλοκ.
Όταν πήγα στη Νομαρχιακή Επιτροπή να ζητήσω εξηγήσεις από τον Συντονιστή, μου είπε ότι στο σύστημα CRM η εν λόγω κυρία, η οποία δεν εμφανίστηκε ποτέ σε καμία δημοτική ολομέλεια ή οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση, φαινόταν ως μέλος. Πρόεδρε, γιατί εμείς οι γραμματείς δεν γνωρίζουμε τίποτε για αυτό το σύστημα;
Πρέπει, επίσης, να σας ενημερώσω ότι η κυρία είναι η σύζυγος του αναπληρωτή γραμματέα της δ.ο. Φιλίππων, ο οποίος είναι το άκρως δεξί χέρι του κ. Εμινίδη, εργάζεται στην Kavala oil και προέρχεται από οικογένεια βασιλοφρόνων. Οι σχέσεις αυτών με τους Βενιζελικούς της Θεσσαλονίκης είναι τόσο καλές που προσπαθούν όλοι μαζί να ‘’πνίξουν’’ κάθε φωνή που αντιστέκεται στη Βορειοελλαδική αυτή λαίλαπα. Η ξεδιάντροπη συμπεριφορά του κ. Εμινίδη φτάνει σε σημείο να κάνει πολλές φορές ‘’ τον κόκορα στο κοτέτσι’’ .
Λυπάμαι πολύ για όλα αυτά που σας γράφω. Συμβαίνουν όμως και, αν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, θα παραιτηθώ και θα διαγραφώ από το ΠΑΣΟΚ και η μοναδική αιτία για όλα αυτά θα είναι ο κ. Εμινίδης και η σαχλοπαρέα του.

Με τιμή και αμέριστη
συμπαράσταση στον αγώνα σας
ΠΟΙΜΕΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011
Διαπραγματεύσεις ή ανατολίτικο παζάρι το αυριανό Ecofin;



Γράφει η
Αναστασία Ποιμενίδου
                       
 Αν αυτό που συμβαίνει στην Ε.Ε. σήμερα το λένε διαπραγμάτευση οι Ευρωπαίοι ηγέτες τότε τι να πούμε;...
Χάνει τη σημασία του το ανατολίτικο παζάρι...
Ματαιώνουν το Ecofin, συζητούν μεταξύ τους, κόβουν ράβουν, συμφωνούν ότι
διαφωνούν εν μέρει ή εντελώς σε όλα ή σε επιμέρους θέματα.
Ούτε κατα διάνοια λαμβάνουν υπόψη τους τους πολίτες της κάθε χώρας για την
οποία στήνουν αυτά τα ανατολίτικα παζάρια.
Δεν ασχολούνται καθόλου με τις ζωές των ανθρώπων τις οποίες
 ανατρέπουν τόσο βίαια και ολοκληρωτικά.
Δεν νοιάζονται για το αν καταδικάζονται εξ αιτίας των αποφάσεων τους γενιές ανθρώπων στην
ανεργία, τη φτώχεια και την ανέχεια.
Συνεννοείται η ελληνική κυβέρνηση με την Τρόικα ότι πρέπει να
ληφθούν μέτρα.
Προσπαθεί η Κυβέρνηση να τα εφαρμόσει.
Φέρνει στη Βουλή νομοσχέδια προς ψήφιση. Αυτά τα νομοσχέδια, αν όχι όλα,
πολλά ψηφίζονται και απο τη Ν.Δ.
Κατα τα άλλα έχουμε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να δηλώνει μέσω τόσο
 του αρχηγού του όσο και άλλων στελεχών του ότι δεν συμφωνεί με την πολιτική της Κυβέρνησης.
Ρωτώ: Ποιός μας δουλεύει; Δεν υπονοώ τίποτε. Απλά ρωτώ.
Τι θα κάνετε, κ.Σαμαρά, όταν έρθετε αύριο στα πράγματα;
Θα ανατρέψετε αυτά που ψηφίσατε ως αντιπολίτευση;
Θα μας ξεκαθαρίσετε ποιά ακριβώς πολιτική θα
ακολουθήσετε εσείς;
Η σοσιαλιστική κυβέρνηση Παπανδρέου έλαβε μέτρα που της επέβαλαν
 εμμέσως πλην σαφώς οι Χριστιανοδημοκράτες και οι Φιλελεύθεροι της Ε.Ε.
Εσείς τι είδους μέτρα θα πάρετε; Έχω την εντύπωση ότι σίγουρα δεν
θα είναι σοσιαλιστικού τύπου μέτρα. Ίσως και να κάνω λάθος... Ίσως!
Πάντως τα μέτρα που εφαρμόζονται στην Ελλάδα είναι 100% συντηρητικά-νεοφιλελεύθερα
και καθόλου αποτελεσματικά.
Αυτοί που τα επιβάλλουν είναι η Δεξιά της Ευρώπης.
Μια Δεξιά που επιβάλλει τη φτώχεια και την ταλαιπωρία σε εκατομμύρια Ευρωπαίους
πολίτες.
Είναι ντροπή, κατα την άποψή μου, να ανήκεις σε ένα κόμμα που ονομάζεται
Χριστιανοδημοκρατικό και να καταδικάζεις  τόσους πολλούς ανθρώπους στην ανέχεια.
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!
Είναι ντροπή να χρησιμοποιείς ένα συνθετικό στο όνομά σου που παραπέμπει στον
Ιησού Χριστό και να συμπεριφέρεσαι ως Σατανάς στην Κόλαση.
Είναι ντροπή γιατί η σημερινή Δεξιά της Ευρώπης διαλύει και προκαλεί πολεμική ατμόσφαιρα σε
πολλές χώρες της Ηπείρου μας.
Σε αντίθεση με την παλιά, όντως λαική Δεξιά, των δεκαετιών '60, '70', '80, που είχε την εμπειρία του
Β' Παγκοσμίου Πολέμου και έστησε αυτήν την ένωση, την  Ε.Ο.Κ. για να ενώσει τους
ευρωπαικούς λαούς και όχι για να τους διχάσει.
Είναι ντροπή, κ.Μέρκελ, να συμπεριφέρεστε στους υπόλοιπους Ευρωπαίους σαν να ήσασταν
 ένας νέος Χίτλερ  της πρώτης 10ετίας του 21ου αιώνα.
Ντροπή και σε όλους εμάς τους Ευρωπαίους πολίτες που σας ανεχόμαστε...

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011




Γράφει η
Αναστασία Ποιμενίδου


Απο τις σκηνές που παρακολουθήσαμε τις δυο αυτές ημέρες
των απεργιακών κινητοποιήσεων θα μου επιτρέψετε να πω
πως μέσα σε αυτό το χαμό της 20ης Οκτωβρίου με τα
επεισόδια και τον θάνατο του δύστυχου συμπολίτη μας
ο κόσμος αψήφισε τον κίνδυνο και συμμετείχε.

Αυτό είναι ενθαρρυντικό σημάδι. Δείχνει ότι είμαστε
άτρομοι και αποφασισμένοι. Δεν μας πτοούν τα όποια
επεισόδια και οι φασαρίες.

Ο Έλληνας δεν χάνει την αγωνιστικότητα του
τελικά!
Αυτό κι αν είναι υγιές σημάδι!!!

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Όχι άλλες ευκαιρίες...βουλιάζουμε στη ΦΤΩΧΕΙΑ!



Γράφει η
Αναστασία Ποιμενίδου
                       
   Καλά είναι δυνατόν να μας κάνουν τώρα μαθήματα για το πως πρέπει να δούμε οι Έλληνες το θέμα της κρίσης και πως πρέπει να σταθούμε απέναντί του; Έρχεται ο κάθε γερμανοτραφής Ασιάτης, ο κάθε αμερικανοτραφής Ευρωπαίος να μας σηκώσουν το δάχτυλο για να μας μαλώσουν;
Ποιούς;...
Τους πολίτες; Τους πολιτικούς;
   κ.Ρέσλερ, εδώ δεν είναι Γερμανία! Και επειδή κάπου διάβασα ότι παρά το νεαρό της ηλικίας σας( 38 ετών) έχετε ήδη βάλει όριο στην παρουσία σας στην πολιτική σκηνή της Γερμανίας, διαβάστε και ενημερωθείτε για το τι συμβαίνει στην Ελλάδα.
   Εδω οι πολιτικοί-πλην κάποιων εξαιρέσεων- έχουν παρουσία στα κοινά σχεδόν μισό αιώνα.
Μπαίνουν δηλαδή παλικαράκια κυρίως- οι γυναίκες είναι λίγες εδω- και βγαίνουν παππούδες σχεδόν.
Έρχεστε λοιπόν να μαλώσετε αυτούς που μας έβαλαν ''μέσα'';
   Αυτούς που τη δεκαετία του '80 διόριζαν σωρηδόν στο δημόσιο και ήρθαν τώρα αυτά τα ίδια πρόσωπα να μας πουν ότι αυτό ήταν λάθος; Ότι πρέπει να αλλάξουμε πορεία; Πρέπει να εξυγιάνουμε το δημόσιο; Να εξοικονομήσουμε χρήματα; Να εξορθολογίσουμε τη λειτουργία του κράτους;
Ωραία! Συμφωνούμε.
   Γιατί όμως δεν προνοήσατε; Γιατί έπρεπε πρώτα να φτάσουμε σε αυτό το σημείο της απόλυτης καραγκιοζοποίησης της ζωής μας, της εικόνας της χώρας μας τόσο μέσα όσο και έξω απο αυτήν; Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στο σημείο να μιλάμε για μια χαμένη γενιά Ελλήνων και να επανερχόμαστε σε επίπεδα ζωής των δεκαετιών του '50 και του '60; Γιατί πρέπει να αναβιώσει το φαινόμενο της αναγκαστικής μετανάστευσης;
Γιατί;
   Γιατί την ίδια στιγμή που συμβαίνουν όλα αυτά εξακολουθούν οι πολιτικοί να ζουν σε βάρος των πολιτών συντηρώντας στη Βουλή γυμναστήρια και χαμάμ λες και τίποτε δεν έχει αλλάξει; Πως είναι δυνατόν κάτω απο αυτές τις συνθήκες να περιμένετε ότι οι Έλληνες θα σας ξαναεμπιστευθούν;
   Φεύγετε απο τα μεγαλύτερα κόμματα κάποιοι απο σας και δημιουργείτε τα δικά σας, προσωπικά κόμματα-έτσι τα βλέπω εγω- και μας προτρέπετε να σας στηρίξουμε.
Και ευλόγως προκύπτει το ερώτημα: Μα γιατί να σε ψηφίσω τώρα; Εσύ δεν ήσουν στο άλλο, το μεγάλο κόμμα; Τι θα αλλάξεις τώρα που δεν μπόρεσες να το κάνεις τότε;
Γιατί να σε ξαναψηφίσω;
   Για να διαιωνίζω την πολιτική σου παρουσία στην ελληνική Βουλή και να βουλιάζω εγω στην ανεργία, την ανέχεια, τη φτώχεια και την απελπισία;
   Άλλαξε το γνωστό σύνθημα: Ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε. Τώρα δεν βλέπουμε να αλλάζουμε αλλά σαφέστατα και βιωματικά μπορούμε να πούμε ότι βουλιάζουμε στην ΦΤΩΧΕΙΑ!
Γι'αυτό μπροστά σε αυτήν την λαίλαπα της κατάντιας θα φωνάξουμε και θα πούμε ΟΧΙ!
Δεν θα σας κάνουμε πια το χατήρι...
ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΕΔΩ!... ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΛΛΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ...
Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011
Απο όμηροι στο Μνημόνιο τώρα όμηροι και των συνδικαλιστών!



Γράφει η
Αναστασία Ποιμενίδου       
 


Ατελείωτη ομηρία...
  
Σε ποιά άλλη χώρα θα μπορούσε να συμβαίνει αυτή η διπλή ομηρία των κατοίκων της; Μονάχα στην Ελλάδα!
Αυτό κι αν είναι προνόμιο!
Να σε βάζει η Τρόικα απο το πρωί  ως το βράδυ να χορεύεις στο ρυθμό  της και να έχεις και τις απεργίες των κλάδων
που απεργούν υπερασπιζόμενοι τα συμφέροντά τους...

Και να έχει δημιουργηθεί εξαιτίας όλου αυτού του σκηνικού μια κατάσταση αφόρητη για όλους τους Έλληνες πολίτες.
Γιατί όσοι δεν κατοικούν στην Αθήνα μοιράζονται ακριβώς τα ίδια προβλήματα με τους κατοίκους της παρ'ότι δεν τα ζουν.
Έτσι κι αλλιώς τα πάντα είναι αθηνοκεντρικά...
Ακόμη και τα βουνά των σκουπιδιών στους δρόμους της πρωτεύουσας.
Ζούμε δεν ζούμε εκεί γίνεται πρόβλημα όλης της Ελλάδας.

Τα πράγματα όμως δεν πάνε παρακάτω. Μέχρι εδω φτάνει η ανοχή και η αντοχή μας.
Θα πρότεινα οι συνδικαλιστές να σταματήσουν να υπαγορεύουν στην κυβέρνηση τον τρόπο με τον
οποίο θα χειριστεί τα θέματα της διακυβέρνησης του κράτους και η κυβέρνηση να σταματήσει να ''χαιδεύει''
και να ''κανακεύει'' τα παιδιά της, που προέρχονται απο τα σπλάχνα της. μηδενικών 
Αν δεν μπορεί να το κάνει, επειδή τους χρωστάει χάρη για την εκλογή της, ας μας αφήσει και αυτή ήσυχους...
Ευτυχώς, όπως το λένε κατα καιρούς και πολλοί υπουργοί της, η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα.

Ή θα επιλέξει τους κομματικούς της στρατούς και την συμπόρευση με την Ελλάδα του χθες ή θα αποκοπεί
τελείως απο το αρρωστημένο παρελθόν και θα φροντίσει πραγματικά για το καλό όλων των Ελλήνων
πολιτών, μηδενός εξαιρουμένου.
Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2011
7ο Φεστιβάλ ποντιακών χορών: Με το πνεύμα και το βλέμμα στην Τραπεζούντα...

Γράφει η
Αναστασία Ποιμενίδου


   Το 7ο Φεστιβάλ ποντιακών χορών που έγινε την 1η Οκτωβρίου στο Αμφιθέατρο του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου στην Κομοτηνή είχε απόλυτη επιτυχία! Οι εκδηλώσεις διοργανώθηκαν απο την Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδας με τη συμμετοχή και τις χορηγίες πολλών φορέων...
και ιδιωτών-επιχειρήσεων. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές.
   Ας αναφέρουμε όμως και μια αδυναμία που αφορά την ακουστική του χώρου.Δυστυχώς δεν ακούγονταν καλά οι ομιλητές. Το δε σκετς που έπαιξαν δυο μέλη του ποντιακού συλλόγου απο το Θρυλώριο Κομοτηνής δυστυχώς δεν ακούστηκε καθόλου και υπήρχαν αντιδράσεις απο τον κόσμο.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν ποντιακοί σύλλογοι απο την Νότια Ελλάδα και Νήσους, Θεσσαλία, Ήπειρο, Μακεδονία και Θράκη.
   Και του χρόνου λοιπόν με καλύτερη ακουστική στον χώρο που θα επιλεγεί.
Να ήστουν ούλ' καλά!!!


Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 / 3
ΚΑΒΑΛΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ
ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ
                Ντουνιάπιλεν εναντίον  Κωταϊδη  και ΠΑ.ΣΟ.Κ.
 ‘’ Δεν τηρήθηκαν οι συμφωνίες’’
Τη δυσαρέσκειά του εξέφρασε στο «Χ»  ο δημοτικός  σύμβουλος Φιλίππων Μιχάλης Ντουνιάπιλεν, σχετικά με τις διαδικασίες ανάδειξης του  υποψηφίου  που θα λάβει το χρίσμα του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στις εκλογές του 2006 στο Δήμο Φιλίππων. Έκανε λόγο για συμφωνίες που δεν τηρήθηκαν μεταξύ αυτού και του σημερινού Δημάρχου Λευτέρη Κωταϊδη, καθώς και διαδικασίες του τοπικού ΠΑ.ΣΟ.Κ. που προχωρούν ερήμην του.
    Αλλά ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Η τελική αξιολόγηση των κατά τόπους δημοτικών οργανώσεων και της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑ.ΣΟ.Κ.,  για τους υποψήφιους Δημάρχους που θα στηριχθούν από το κόμμα στις εκλογές του 2006, αναμένεται να γίνει αύριο.
    Πιο συγκεκριμένα, αύριο το πρωί συνεδριάζει η Νομαρχιακή Επιτροπή στα γραφεία του κόμματος, ώστε να εξετάσει και να αξιολογήσει τις υποψηφιότητες για τους Δήμους  Καβάλας, Ελευθερούπολης,  Φιλίππων, Πιερέων. Για το ποιος θα  λάβει τελικά το χρίσμα, τον λόγο θα έχει στη συνέχεια  η Περιφερειακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ, ενώ για το Δήμο Καβάλας οι τελικές αποφάσεις αναμένονται από την κεντρική εκλογική επιτροπή του κόμματος εξ Αθηνών.
    Και αν για τις περισσότερες υποψηφιότητες, έχουμε ξαναγράψει, σήμερα  έχουμε κάποια νέα όσον αφορά τις εξελίξεις στο Δήμο Φιλίππων.
    Αυτά έχουν να κάνουν με το κομματικό δημοτικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες στο Δήμο Φιλίππων, ώστε να προχωρήσει η αξιολόγηση των «έργων και ημερών» του σημερινού Δημάρχου Λευτέρη Κωταϊδη.
    Εκεί λοιπόν συμμετείχαν εκπρόσωποι της διοίκησης του Δήμου, δηλαδή της παράταξης του κ. Κωταϊδη,  η εκπρόσωπος της Περιφερειακής Επιτροπής του κόμματος  Γιώτα Τσαρδακλή, ο συντονιστής της  Ν.Ε.  Θανάσης Μπαμπαλίδης, η γραμματέας της Δημοτικής Οργάνωσης  ΠΑΣΟΚ Φιλίππων Αναστασία Ποιμενίδου, κ.α.
    Σε αυτό το συμβούλιο έγινε απολογισμός του έργου του κ. Κωταϊδη στο Δήμο Φιλίππων, καθώς επίσης τέθηκε  και ο μελλοντικός σχεδιασμός ανάπτυξης του τόπου. Ο κ. Κωταϊδης  αναγνώρισε τα όσα παράπονα του γνωστοποιήθηκαν  δείχνοντας κατά αυτόν τον τρόπο ότι θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για την επίλυσή τους . Η δε πρώτη αξιολόγηση του ώστε να λάβει το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ και στις επόμενες εκλογές, αναμένεται να γίνει στην αυριανή σύσκεψη.
    Τα παράπονα που δέχθηκε σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, αφορούσαν διάφορα προβλήματα με τα τιμολόγια άρδευσης όπου δεν υπάρχει σύστημα μηχανογράφησης τους και αρκετοί δημότες υποστηρίζουν ότι δεν ξέρουν τι πληρώνουν, ή για τη συμπεριφορά δημοτικών υπαλλήλων και δημοτικών συμβούλων προς τους δημότες, κ.α.
    Άλλες πληροφορίες ανέφεραν πως σχολιάστηκε η απουσία του δημοτικού συμβούλου  Μιχάλη Ντουνιάπιλεν από το δημοτικό κομματικό συμβούλιο, ο οποίος δεν παρέστη  σε αυτό, αν και είναι γνωστή η επιθυμία του να λάβει αυτός το χρίσμα του κόμματος στις επόμενες εκλογές.
    ‘’ Όταν διεκδικείς κάτι, δεν είσαι απών από τέτοια συμβούλια’’, ήταν μια από τις εντυπώσεις  που ακούστηκαν από κάποια πλευρά.
    Ωστόσο, σε επικοινωνία που είχαμε με τον κ.Ντουνιάπιλεν,  δήλωσε κατηγορηματικά πως ‘’δεν με κάλεσαν να παραστώ σε αυτό και ερήμην μου προχωρούν οι διαδικασίες’’.
    Μάλιστα δήλωσε επιπλέον πως ‘’δυστυχώς, τα κόμματα δε διοικούνται αλλά καθοδηγούνται… Πριν από δεκαπέντε ημέρες περίπου υπήρξε συνάντηση μεταξύ εμού, του κ. Κωταϊδη και του κ. Μπαμπαλίδη όπου συζητήθηκε η καθυστέρηση των  διαδικασιών για την ανάδειξη του υποψηφίου που θα λάβει το χρίσμα στο Δήμο Φιλίππων. Και αυτό ώστε να καταλήξουμε κάπου και δη στην τήρηση προηγούμενων συμφωνιών… Όχι μόνο κάτι τέτοιο δεν έγινε, αλλά οι διαδικασίες προχώρησαν χωρίς να με ενημερώσουν. Στις τελευταίες εκλογές του 2002, είχε υπάρξει συμφωνία με την παράταξη του κ. Κωταϊδη να προχωρήσει αυτός με το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ, αλλά να το παραχωρήσει στη δική μου παράταξη στις εκλογές του 2006. Οι συμφωνίες δεν τηρήθηκαν. Με κορόιδεψαν  και εγώ δεν μπορώ παρά να σταθώ απέναντι στον κ. Κωταϊδη  πάλι στις εκλογές του 2006. Δε θα παραιτηθώ και θα κρίνει ο κόσμος ποιο είναι το σωστό…’’.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Μ.Θ.










ΤΕΤΑΡΤΗ  14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ‘’ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ’’
Δημοτική Οργάνωση ΠΑΣΟΚ Δήμου Φιλίππων
Απάντηση σε δημοσίευμα
                Κύριε Διευθυντά,
σε απάντηση   της τοποθέτησης του δημοτικού συμβούλου του Δήμου Φιλίππων, Μιχάλη Ντουνιάπιλεν, στο τεύχος της εφημερίδας σας του Σαββάτου 10 Δεκεμβρίου 2005 σχετικά με το αν ειδοποιήθηκε να παραβρίσκεται στο κομματικό δημοτικό συμβούλιο της 5ης Δεκεμβρίου 2005, με θέμα τον απολογισμό του έργου του εν ενεργεία Δημάρχου κ. Λευτέρη Κωταϊδη και τις τοποθετήσεις δημοτικών συμβούλων, δηλώνω υπεύθυνα και κατηγορηματικά ως γραμματέας ότι ειδοποιήθηκε τηλεφωνικά από εμένα την ίδια όπως και οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι, των δυο παρατάξεων καθώς και τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής της Δημοτικής Οργάνωσης του Δήμου Φιλίππων, όπως ακριβώς προβλεπόταν και οριζόταν από την εγκύκλιο που έχει σταλθεί σε όλες τις Δ.Ο. του ΠΑΣΟΚ.
Για τις αναφορές που κάνει ο κ. Ντουνιάπιλεν σχετικά με τις συνεννοήσεις  και τις συμφωνίες  πρόσφατες και παλαιότερες, που έγιναν με πρόσωπα που αναφέρει, δηλώνω επίσης υπεύθυνα και κατηγορηματικά ότι δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα, δεν ήμουνα παρούσα σε καμία συνάντηση για να έχω προσωπική άποψη και άρα δεν μου επιτρέπει η συνείδησή μου να σχολιάσω.
Ελπίζω στο μέλλον όλες οι δυσαρέσκειες  και οι διαφωνίες να κατατίθενται στα αρμόδια όργανα του κόμματος, που δεν είναι διορισθέντα αλλά εκλεγμένα από τη βάση του κόμματος, μέλη και φίλους, και οποιοδήποτε πρόβλημα να επιλύεται μέσα από τις κομματικές διαδικασίες, όπως αυτές ορίζονται σε κεντρικό επίπεδο και καλύπτουν το κόμμα πανελλαδικά και όχι μέσα  από καθ όλα αξιοσέβαστα έντυπα, όπως η εφημερίδα Χρονόμετρο.
                                                                                                Με εκτίμηση,
Η Γραμματέας της Δημ. Οργάνωσης
ΠΑΣΟΚ Δήμου Φιλίππων
ΠΟΙΜΕΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

       ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΓΡΑΨΑ:
1)      ‘’ΕΞΩΣΤΗΣ’’ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ & ΛΟΙΠΩΝ ΘΕΑΜΑΤΩΝ
2)      ‘’ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΩΝ’’ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΤΟΠΙΚΗ   ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
3)      ‘’ΔΗΜΟΤΗΣ ΦΙΛΙΠΠΩΝ’’ ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΗ ΤΟΠΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
4)        ΕΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ‘’ΕΒΔΟΜΗ’’ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΒΑΛΑΣ




         ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ :
1)      ΡΑΔΙΟ ‘’ΝΕΑΠΟΛΗΣ’’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
2)      ‘’ΚΑΝΑΛΙ 1’’  ΚΑΒΑΛΑ

                              ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ- ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2006     (15-10-2006)
                                 38  ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ:15.371
ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ: 10.494     ΕΓΚΥΡΑ:10.086            ΑΚΥΡΑ-ΛΕΥΚΑ:408
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 68,24%
Συνολικά από τα 38 εκλογικά τμήματα πήρα:
 ΚΡΗΝΙΔΕΣ                                           ΑΜΥΓΔΑΛΕΩΝΑΣ                           ΖΥΓΟΣ

257  46  ψήφ.                                     268  13  ψήφ.                                     272  19  ψήφ.
258  45  ψήφ.                                     269  20  ψήφ.                                     273  13  ψήφ.
259  34  ψήφ.                                     270  10  ψήφ.                                     274  8  ψήφ.
260  22  ψήφ.                                     271  21  ψήφ.                                     275  8  ψήφ.
261  25  ψήφ.                                     Σύνολο 64                                           276  27  ψήφ.
262  34  ψήφ.                                                                                                     277  14  ψήφ.
263  52  ψήφ.                                                                                                     Σύνολο 89          
264  77  ψήφ.
265  42  ψήφ.
266  35  ψήφ.
267  26  ψήφ.
Σύνολο  438

ΚΟΡΥΦΕΣ                                             ΚΡΥΟΝΕΡΙ                                           ΛΙΜΝΙΑ
278  0 ψήφ.                                         279  25  ψήφ.                                     281  11  ψήφ.
                                                                280  20  ψήφ.                                     282  9  ψήφ.
                                                                Σύνολο 45                                           Σύνολο  20


ΛΥΔΙΑ
283  20  ψήφ.
284  23  ψήφ.
285  23  ψήφ.                                     Σύνολο  66
ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ
286  7 ψήφ.
ΠΟΛΥΣΤΥΛΟ
287  15  ψήφ.
288  9  ψήφ.                                        Σύνολο  24
ΔΑΤΟ
289  8  ψήφ.
ΠΟΛΥΝΕΡΟ
290  4  ψήφ.
ΦΙΛΙΠΠΟΙ
291  26  ψήφ.
292  14  ψήφ.
293  30  ψήφ.
294  14  ψήφ.                                     Σύνολο  84

Σύνολο Δήμου:  849 ψήφοι
              Δράμα:  361
                 Ξάνθη:  41
                           1251
                             579  Υπόλοιπο Καβάλας
                           1830
DIMOTIKES EKLOGES @ PASOK.gr        www.pasok.gr/portal/gr/webradio
Ως υποψήφια νομαρχιακή σύμβουλος  πήρα συνολικά 1830 ψήφους.