Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013


Θέμα: COSMOTE - D.C. & T.Ltd Αφορά συγγενικό μου πρόσωπο. Ο συγκεκριμένος ήταν συνδρομητής της Cosmote στο οικονομικό πρόγραμμα Cosmote απεριόριστα 25. Αυτό σημαίνει πως το πακέτο ήταν εξαιρετικά οικονομικό και συμφέρον για τον καταναλωτή. Πράγματι ήταν. Ήταν ένας τακτικός πελάτης της εταιρείας και σωστός στις υποχρεώσεις του. Στις αρχές Ιουνίου του 2013 έρχεται ένας υπέρογκος και ανεξήγητος λογαριασμός. Αφορά την περίοδο από 20-4-2013 έως 19-5-2013. Καταγράφεται η χρέωση του τρέχοντος μήνα για τα τηλεφωνήματα που έγιναν (20,33€) καθώς και μια χρέωση για χρήση εκτός παγίου(552,45€) με τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας(114,56€). Ποσό πληρωμής σε ευρώ(με ΦΠΑ), όπως έγραφε και το χαρτί: 905,43€ Από εδώ και πέρα αρχίζει η ταλαιπωρία. Παίρνει τηλέφωνο την εταιρεία και τους ενημερώνει για το λογαριασμό και τους λέει πως αυτό το ποσό δεν το αναγνωρίζει ως δική του υποχρέωση. Η εταιρεία του λέει πως έχουν σταλεί κάποια μηνύματα στον 5ψήφιο αριθμό 54787. Εξηγεί πως από αυτό το νούμερο του έστελνε κάποια Τζένη 10 ερωτικά μηνύματα στα οποία δεν απαντούσε. Αυτά συνεχίζονταν και κάποια στιγμή άρχισε κι αυτός να στέλνει μηνύματα υβριστικά προτρέποντας την να σταματήσει να τον ενοχλεί. Δείτε τι του έγραφε σε ένα από αυτά: «Σου έχω στείλει πολλά sms αλλά δεν ξέρω εάν τα λαμβάνεις και θα τους πάρω στην Audiotex και θα γίνουμε κώλος. Ξέρεις που είναι το Λίδρα Μάρε;» Η εταιρεία του είπε πως μπορεί να στείλει ένα αίτημα αμφισβήτησης στα κεντρικά και θα του απαντούσαν. Έτσι κι έγινε. Το αίτημα στάλθηκε στις 2 Ιουλίου 2013. Στο μεταξύ εμείς ήδη από τη στιγμή που λάβαμε στο χέρι το λογαριασμό, στείλαμε ένα e-mail στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ο οποίος μας ενημέρωσε πως είχε αποστείλει την αναφορά μας με αριθμό πρωτοκόλλου 14007 στις εταιρείες 1)Cosmote και 2)D.C.&T. Ltd. Ξαφνιαστήκαμε. Ποια ήταν αυτή η εταιρεία; Θα σας πω παρακάτω. Δημοσιοποιούμε το θέμα στην τοπική, καβαλιώτικη εφημερίδα «Χρονόμετρο» και αναμένουμε εξελίξεις. Στις 27-6-2013 λαμβάνουμε μια επιστολή από την διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών της Cosmote η οποία μας έλεγε τα εξης: “ Σε απάντηση του αιτήματος σας , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο αναφερόμενος στη διαμαρτυρία του συνδρομητή πενταψήφιος προορισμός, αντιστοιχεί σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) που είναι υπηρεσίες περιεχομένου και αναπτύσσονται και παρέχονται από τις αδειοδοτημένες από την ΕΕΤΤ, κατωτέρω αναφερόμενες εταιρείες-παρόχους, χωρίς η Cosmote να έχει ευθύνη για το περιεχόμενο και τον τρόπο παροχής τους. Η Cosmote δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για την ασφάλεια, το σύννομο και την εγκυρότητα του περιεχομένου των Υπηρεσιών Περιεχομένου τρίτων, οι οποίοι(τρίτοι) έχουν την πλήρη αστική και ποινική ευθύνη για τις υπηρεσίες αυτές. Ο συνδρομητής, σ’αυτές τις περιπτώσεις, πρέπει να απευθύνεται στους τρίτους για οτιδήποτε τυχόν προκύψει από την επίσκεψη ή/και χρήση των υπηρεσιών αυτών. Επιπλέον, για πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του αριθμού 54787 κάθε ενδιαφερόμενος δύναται να έρθει σε επικοινωνία με την εταιρεία με την επωνυμία «D.C.& T.Ltd», με τηλέφωνο επικοινωνίας 2111768298. Πρόσθετα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατόπιν της απαιτούμενης διερευνησης για τον αριθμό κλήσης (ο αριθμος τηλεφώνου) σε συνεργασία με τον πάροχο, διαπιστώθηκε ότι έχει πραγματοποιηθεί αποστολή χρεώσεων μηνυμάτων (sms) από μέρους σας στον πάροχο. Το κόστος χρήσης των παρεχόμενων υπηρεσιών τιμολογείται βάσει του ισχύοντα τιμοκαταλόγου της Cosmote. Φυσικά και καθώς πρόθεση μας είναι η διευκόλυνση του κ.(επίθετο) είμαστε σε θέση να προτείνουμε ευέλικτο διακανονισμό για την τακτοποίηση αυτής.” Κάπως έτσι έκλεινε την επιστολή της η κυρία υπέυθυνη της Cosmote. Πήραμε παρα πολλές φορές τηλέφωνο στο νούμερο 2111768298. Απάντηση καμιά. Έψαξα στο ιντερνετ και βρήκα ότι η εταιρεία αυτή είναι εταιρεία προώθησης πορνό και κατι σαν 090. Έστειλα ένα e-mail στη Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή και ιδού η απάντηση: Σας γνωρίζουμε ότι η αποστολή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή συνίσταται στη διενέργεια στοχευμένων δράσεων υπέρ του καταναλωτικού κοινού και όχι στην επίλυση κάθε ατομικής και ιδιωτική διαφοράς καταναλωτή με προμηθευτή. Η αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή εξαντλείται στην επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε βάρος των προμηθευτών για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή. Υπενθυμίζουμε ότι: -Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν προβαίνει σε γνωμοδοτήσεις ή απαντήσεις σε προφορικά ή γραπτά νομικά ερωτήματα. -Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν είναι αρμόδια για την αποκατάσταση της προσωπικής βλάβης που υπέστη ο εκάστοτε καταγγέλλων, ούτε δύναται να επιδιώξει ή απαιτήσει πιθανή επιδίκαση αποζημίωσης λόγω υλικής ή ηθικής βλάβης ή τον εξαναγκασμό των προμηθευτών σε επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών. -Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα σε περιπτώσεις όπου για τις αναφυόμενες διαφορές απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών και η διάγνωση περί της ισχύος έννομης σχέσης ιδιωτικού δικαίου, οπότε αρμόδια για την επίλυση αυτών των διαφορών είναι τα πολιτικά δικαστήρια. -Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν αποτελεί όργανο εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών των καταναλωτών με τους προμηθευτές, αλλά περιορίζεται στην επιβολή διοικητικών κυρώσεων στους προμηθευτές σε περίπτωση που συντρέχουν οι προϋποθέσεις του νόμου. Εφόσον επιθυμείτε την εξωδικαστική επίλυση της ατομικής σας καταναλωτικής διαφοράς με έναν προμηθευτή θα πρέπει να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή (στοιχεία επικοινωνίας: Λ. Αλεξάνδρας 144, τηλ. 2106460734, fax: 210 6460414,ιστοσελίδα: www.synigoroskatanaloti.gr), ο οποίος αποτελεί Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή με σκοπό την εξωδικαστική και φιλική διευθέτηση των διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών, καθώς και σε όλους τους υπόλοιπους εθνικούς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς. Επιπλέον, για τα λοιπά θέματα στα οποία αναφέρεστε, αρμόδια αρχή είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή στο οποίο μπορείτε να απευθυνθείτε. Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ α/α Γ. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Εσωτ. Διανομή: - Στη Δ/νση, ένα (1) Την Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013 η εταιρεία Cosmote προχώρησε σε φραγή εξερχομένων κλήσεων και μηνυμάτων. Στις 13/9/2013 ο Συνήγορος του Καταναλωτή διαβιβάζει ξανά την αναφορά μας προς έναν δικηγόρο του Πειραιά, προς την Cosmote και την κοινοποιεί σε μας και στην D.C.& T.Ltd. δηλαδή στην Dynamic Communications and Technology Ltd με διευθυνση: Τεμπών 30 Εγκώμη 2408 PO BOX 280062090 Κύπρος Λευκωσία Τηλέφωνο: 2111768410 Έχω πάει στην Ασφάλεια Καβάλας. Έχω μιλήσει με την υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος. Τώρα τελευταία έχω στείλει ένα e-mail στον ευρωπαίο Συνήγορο του Καταναλωτή. Αυτά συμβαίνουν μεταξύ άλλων στις σχέσεις μας με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση ήταν η λύση που έδινε η εκπρόσωπος της cosmote με τον διακανονισμό. Ενώ εξηγούσε πώς δεν είχαν καμία σχέση με την άλλη εταιρεία-φάντασμα, παρολα αυτά μας πρότεινε διακανονισμό. Συμβαίνουν και αλλού αυτά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου