Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Anastasia Poimenidou
Πριν από 3 λεπτά στην περιοχή Krinídhes

.



PASOK
16/03/12 15:43

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΤΟ
ΠΑΣΟΚ & ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΟ
ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ
ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ.
ΜΑΘΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ
2115555600
Αυτό το μήνυμα μου έστειλε το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό(!) Κίνημα(...) για να συμμετάσχω στην εκλογή του νέου Προέδρου του.
Τι αρχίζουμε όμως την Κυριακή; Δεν μας το προσδιορίζουν.
Ποιά δημοκρατία; Ποιό ΠΑΣΟΚ; Ποιά Ελλάδα;
Ούτε αυτά μας τα προσδιορίζουν.
Τι ακριβώς θα δημιουργήσω εγω μαζι με τους υπόλοιπους, που θα συμμετέχουμε; Το Πασοκ του μέλλοντός μας;... Θέλω να το δημιουργήσω; Ποιός μου εγγυάται ότι θα είναι καινούργιο, νέο και όχι μια απο τα ίδια;
Να μάθω που ψηφίζω;
Να μάθω αν θα βρω δουλειά σύντομα;
Να μάθω αν δεν θα μου κάνετε κι άλλο δύσκολη τη ζωή;
Να μάθω αν θα σταματήσετε κάποια στιγμή λόγω τσίπας να με δουλεύετε τόσο άγρια επι τόσες δεκαετίες όλο το πολιτικό σύστημα μαζί;
Να μάθω πρώτα όλα αυτά για να δω τι με συμφέρει πια κι εμένα να κάνω και πως να σας χειριστώ για να με προστατέψω απο εσάς;
Να σας δώσω κι εγω το τηλέφωνό μου να μου πείτε μήπως ξέρετε κάποιον που να κάνει προσλήψεις;
Ευχαριστώ πολύ για το κάλεσμα αλλά δεν θα ξαναπάρω...
Γειά και χαρά σας κι αέρα στα πανιά σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου