Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Anastasia Poimenidou

πριν από μία ώρα περίπου

.


Να σας ψηφίσουν οι όψιμοι πασόκοι, που έκαναν αίτηση εγγραφής μέλους το 2007 και χωρίς πολλές θυσίες τους κάνατε δημοτικούς συμβούλους, αντιδημάρχους, πάρεδρους, τοπικούς συμβούλους κ.λπ., κ.λπ. Εγω υπηρέτησα το Πασόκ χωρίς να πάρω δεκάρα τσακιστή. Το ίδιο και η οικογένειά μου. Αυτοί, οι επι πληρωμή πασόκοι ας αγωνιστούν για την πάρτη σας. Οι ''αγωνιστές'' της τελευταίας διετίας... Σιγά... σταματάω εδω γιατί θα μου'ρθει πολύ ''κλάμα''... Αλήτες! Ξεφτιλισμένοι! Σιγά μην σας ψηφίσουμε κιόλας... Όταν αγωνιζόμουνα για εσάς πίστευα ότι θα μπορούσαν όντως να αλλάξουν κάποια πράγματα που δεν πήγαιναν άλλο. Αντι να έχω την υποστήριξή σας, τα αυτοκόλλητα σας κομματόσκυλα με έλεγαν πουτάνα, τρελή, απαιτητική και πολλά άλλα. Πάρτε τώρα ξανά αυτά τα κοπρόσκυλα, που είναι κατ'εικόνα και ομοίωση σας και κάντε αγώνα για τα συμφέροντά σας για μια ακόμη φορά. Εγω αξίζω πολλά περισσοτερα απο το να είμαι μια κουκίδα της αμμου στα χέρια σας. Ο αγώνας μου θα είναι απο δω και πέρα να εξαφανιστείτε ως παραταξη πολιτική απο προσώπου ελληνικής γης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου